لاله ي پرپر دل من خوش به اين بود كه اكبر(ع)دارم/در برم شبه نبي(ع)ثاني حيدر(ع)دارم ولي صد حيف كه هستي

لاله ي پرپر دل من خوش به اين بود كه اكبر(ع)دارم/در برم شبه نبي(ع)ثاني حيدر(ع)دارم ولي صد حيف كه هستي

لاله ي پرپر دل من خوش به اين بود كه اكبر(ع)دارم/در برم شبه نبي(ع)ثاني حيدر(ع)دارم ولي صد حيف كه هستي

لاله ي پرپر دل من خوش به اين بود كه اكبر(ع)دارم/در برم شبه نبي(ع)ثاني حيدر(ع)دارم ولي صد حيف كه هستي

لاله ي پرپر دل من خوش به اين بود كه اكبر(ع)دارم/در برم شبه نبي(ع)ثاني حيدر(ع)دارم ولي صد حيف كه هستي
لاله ي پرپر دل من خوش به اين بود كه اكبر(ع)دارم/در برم شبه نبي(ع)ثاني حيدر(ع)دارم ولي صد حيف كه هستي
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
لاله ي پرپر دل من خوش به اين بود كه اكبر(ع)دارم/در برم شبه نبي(ع)ثاني حيدر(ع)دارم ولي صد حيف كه هستي

لاله ي پرپر
دل من خوش به اين بود كه اكبر(ع)دارم/در برم شبه نبي(ع)ثاني حيدر(ع)دارم
ولي صد حيف كه هستي من ازدستم رفت/ شاخه شمشاد كه نه،لاله ي پرپردارم
خاك غم بر سر عالم كه زبعد پسرم / خاطر غمزده و ديده پر اختر دارم
اِربا"اِربا بدنش اين جگرم پاره نمود / نتوانم زروي خاك تنش بردارم
پهلوي نيزه فرو رفته ي او مي بينم / ياد پهلوي لگد خورده ي مادر دارم
«4 شنبه 10 آبان 1391 ، ميلادامام هادي(ع)15 ذي الحجّه 1433»

 

حمید رضا گلرخی
با تشکر از آقای حمید رضا گلرخی بخاطر ارسال این شعر زیبا


تعداد بازديد : 173
سه شنبه 30 آبان 1391 ساعت: 11:03
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف