غلامرضا سازگار حضرت قاسم بن الحسن(ع) همای عشق را بی‌بال کردند ستم بر احمد و بر آل کردند خودم دیدم

غلامرضا سازگار حضرت قاسم بن الحسن(ع) همای عشق را بی‌بال کردند ستم بر احمد و بر آل کردند خودم دیدم

غلامرضا سازگار حضرت قاسم بن الحسن(ع) همای عشق را بی‌بال کردند ستم بر احمد و بر آل کردند خودم دیدم

غلامرضا سازگار حضرت قاسم بن الحسن(ع) همای عشق را بی‌بال کردند ستم بر احمد و بر آل کردند خودم دیدم

غلامرضا سازگار حضرت قاسم بن الحسن(ع) همای عشق را بی‌بال کردند ستم بر احمد و بر آل کردند خودم دیدم
غلامرضا سازگار حضرت قاسم بن الحسن(ع) همای عشق را بی‌بال کردند ستم بر احمد و بر آل کردند خودم دیدم
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
غلامرضا سازگار حضرت قاسم بن الحسن(ع) همای عشق را بی‌بال کردند ستم بر احمد و بر آل کردند خودم دیدم

حضرت قاسم بن الحسن(ع)

 

همای عشق را بی‌بال کردند
ستم بر احمد و بر آل کردند
خودم دیدم که از سم ستوران
گلم را کوفیان پامال کردند


تعداد بازديد : 209
سه شنبه 30 آبان 1391 ساعت: 9:15
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف