سید محمد جوادی حضرت قاسم بن الحسن(ع) نشست گرد و غبار و صدای او برخاست عمو بیا که اجل در کنار من

سید محمد جوادی حضرت قاسم بن الحسن(ع) نشست گرد و غبار و صدای او برخاست عمو بیا که اجل در کنار من

سید محمد جوادی حضرت قاسم بن الحسن(ع) نشست گرد و غبار و صدای او برخاست عمو بیا که اجل در کنار من

سید محمد جوادی حضرت قاسم بن الحسن(ع) نشست گرد و غبار و صدای او برخاست عمو بیا که اجل در کنار من

سید محمد جوادی حضرت قاسم بن الحسن(ع) نشست گرد و غبار و صدای او برخاست عمو بیا که اجل در کنار من
سید محمد جوادی حضرت قاسم بن الحسن(ع) نشست گرد و غبار و صدای او برخاست عمو بیا که اجل در کنار من
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سید محمد جوادی حضرت قاسم بن الحسن(ع) نشست گرد و غبار و صدای او برخاست عمو بیا که اجل در کنار من

حضرت قاسم بن الحسن(ع)

 

نشست گرد و غبار و صدای او برخاست

عمو بیا که اجل در کنار من اینجاست

بیا که قبل شهادت تو را ببینم سیر

بیا که پیش تو مردن برای من زیباست

بیا ببین دم آخر که از شکاف لبم

چقدر چشمه ی احلی من العسل اینجاست

بخار می شود از فرط تشنگی زرهم

از عشق تو ز وجودم حرارتی برپاست

کنار من بنشین و مرا تماشا کن

سرِ شکسته ی من روی دامن باباست

ببین به روزم عمو جان عدو چه آورده

که نوجوان حریم تو هم قد سقاست


تعداد بازديد : 161
سه شنبه 30 آبان 1391 ساعت: 9:12
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف