سید مجتبی شجاع حضرت قاسم بن الحسن(ع) کس مثل تو جان فدا نکرده قاسم شوری به دلم بپا نکرده قاسم ای

سید مجتبی شجاع حضرت قاسم بن الحسن(ع) کس مثل تو جان فدا نکرده قاسم شوری به دلم بپا نکرده قاسم ای

سید مجتبی شجاع حضرت قاسم بن الحسن(ع) کس مثل تو جان فدا نکرده قاسم شوری به دلم بپا نکرده قاسم ای

سید مجتبی شجاع حضرت قاسم بن الحسن(ع) کس مثل تو جان فدا نکرده قاسم شوری به دلم بپا نکرده قاسم ای

سید مجتبی شجاع حضرت قاسم بن الحسن(ع) کس مثل تو جان فدا نکرده قاسم شوری به دلم بپا نکرده قاسم ای
سید مجتبی شجاع حضرت قاسم بن الحسن(ع) کس مثل تو جان فدا نکرده قاسم شوری به دلم بپا نکرده قاسم ای
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سید مجتبی شجاع حضرت قاسم بن الحسن(ع) کس مثل تو جان فدا نکرده قاسم شوری به دلم بپا نکرده قاسم ای

حضرت قاسم بن الحسن(ع)

 

کس مثل تو جان فدا نکرده قاسم

شوری به دلم بپا نکرده قاسم

ای وای اگر زره به اندازۀ تو

پیدا نشود خدا نکرده قاسم

***

با نام شما غزل شده شیرین تر

هر گفته و هر مَثَل شده شیرین تر

جان دادن در راه امامت، قاسم

در چشم تو از عسل شده شیرین تر


تعداد بازديد : 177
سه شنبه 30 آبان 1391 ساعت: 9:11
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف