مهدی رحیمی حضرت قاسم بن الحسن(ع) کل اعضای تو بر یکدیگر از رو وصل نیست هر چه دقت می کنم این سو به

مهدی رحیمی حضرت قاسم بن الحسن(ع) کل اعضای تو بر یکدیگر از رو وصل نیست هر چه دقت می کنم این سو به

مهدی رحیمی حضرت قاسم بن الحسن(ع) کل اعضای تو بر یکدیگر از رو وصل نیست هر چه دقت می کنم این سو به

مهدی رحیمی حضرت قاسم بن الحسن(ع) کل اعضای تو بر یکدیگر از رو وصل نیست هر چه دقت می کنم این سو به

مهدی رحیمی حضرت قاسم بن الحسن(ع) کل اعضای تو بر یکدیگر از رو وصل نیست هر چه دقت می کنم این سو به
مهدی رحیمی حضرت قاسم بن الحسن(ع) کل اعضای تو بر یکدیگر از رو وصل نیست هر چه دقت می کنم این سو به
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
مهدی رحیمی حضرت قاسم بن الحسن(ع) کل اعضای تو بر یکدیگر از رو وصل نیست هر چه دقت می کنم این سو به

حضرت قاسم بن الحسن(ع)

 

کل اعضای تو بر یکدیگر از رو وصل نیست

هر چه دقت می کنم این سو به آن سو وصل نیست

پوست بر انگشت، انگشتان رنجورت به دست

دست بر آرنج و آرنجت به بازو وصل نیست

بیش از این ها زخم داری از که پنهان می کنی؟

مثل دریایی و دریا هم به یک جو وصل نیست

می تواند رد شود از زلف تو دست نسیم

چون که دیگر در سرت گیسو به گیسو وصل نیست

اینکه اینسان چهره اش مانند عباس علی است

پس چرا در صورتش ابرو به ابرو وصل نیست

با چه پایی آمدی سوی حرم، من در تنت

هرچه دقت می کنم پایی به زانو وصل نیست


تعداد بازديد : 151
سه شنبه 30 آبان 1391 ساعت: 9:05
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف