ناهید قبادی امام حسین(ع)-مناجات من همنشین دردم و مهمان هیئتم من هم یکی ز خیل محبان عترتم تو رحم

ناهید قبادی امام حسین(ع)-مناجات من همنشین دردم و مهمان هیئتم من هم یکی ز خیل محبان عترتم تو رحم

ناهید قبادی امام حسین(ع)-مناجات من همنشین دردم و مهمان هیئتم من هم یکی ز خیل محبان عترتم تو رحم

ناهید قبادی امام حسین(ع)-مناجات من همنشین دردم و مهمان هیئتم من هم یکی ز خیل محبان عترتم تو رحم

ناهید قبادی امام حسین(ع)-مناجات من همنشین دردم و مهمان هیئتم من هم یکی ز خیل محبان عترتم تو رحم
ناهید قبادی امام حسین(ع)-مناجات من همنشین دردم و مهمان هیئتم من هم یکی ز خیل محبان عترتم تو رحم
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
ناهید قبادی امام حسین(ع)-مناجات من همنشین دردم و مهمان هیئتم من هم یکی ز خیل محبان عترتم تو رحم

امام حسین(ع)-مناجات

 

من همنشین دردم و مهمان هیئتم

من هم یکی ز خیل محبان عترتم

تو رحمت وسیع خدایی امام عشق

من ریزه خوار دائمی خان رحمتم

یک آرزو میان دلم بی نتیجه ماند

آن هم زیارت است که گردیده حسرتم

روزی شبیه روز تو در روضه ها نبود

من داغدار این همه ذکر مصیبتم

خاک تمام عالم امکان برای غیر

مشتاق مشت کوچکی از خاک تربتم

بر روی قبر من بنگارید این سخن

من کشتۀ غریبی ارباب محنتم


تعداد بازديد : 159
دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت: 9:43
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف