سید مجتبی ربیع نتاج امام حسین(ع)-مناجات محرمی سلام بر بدن تو سلام بر سر تو سلام بر لب خشکیده و م

سید مجتبی ربیع نتاج امام حسین(ع)-مناجات محرمی سلام بر بدن تو سلام بر سر تو سلام بر لب خشکیده و م

سید مجتبی ربیع نتاج امام حسین(ع)-مناجات محرمی سلام بر بدن تو سلام بر سر تو سلام بر لب خشکیده و م

سید مجتبی ربیع نتاج امام حسین(ع)-مناجات محرمی سلام بر بدن تو سلام بر سر تو سلام بر لب خشکیده و م

سید مجتبی ربیع نتاج امام حسین(ع)-مناجات محرمی سلام بر بدن تو سلام بر سر تو سلام بر لب خشکیده و م
سید مجتبی ربیع نتاج امام حسین(ع)-مناجات محرمی سلام بر بدن تو سلام بر سر تو سلام بر لب خشکیده و م
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سید مجتبی ربیع نتاج امام حسین(ع)-مناجات محرمی سلام بر بدن تو سلام بر سر تو سلام بر لب خشکیده و م

امام حسین(ع)-مناجات محرمی

 

سلام بر بدن تو سلام بر سر تو

سلام بر لب خشکیده و مطهر تو

به بوسه گاه گلویت و بوسه ی جدت

سپس سلام به رگ های پاک حنجر تو

به تار و پود سیاه لباس گریه کنان

تمام این دهه ی جانگداز آخر تو

فقط سلام که عرض ارادتی باشد

خدا کند برسد از دلم به محضر تو

سلام های مکرر نثار جسمت، بر

هزار و نهصد و پنجاه جای پیکر تو

سلام من به تو و اضطراب چشمانت

به خیمه های فروزان در برابر تو

سلام من به تو و " مادر " و به اجدادت

سپس سلام به " پیراهن " معطر تو

سلام من به تو و نیزه ای که خم گردید

ادب نمود به بانوی ما، به دختر تو

سلام من به علی اکبر و حبیب و زهیر

و صد سلام به سقای ماه منظر تو

اگر به محضر خواهر سلام من برسد

بگو:  " فدای تو و تار و پود معجر تو"


تعداد بازديد : 161
دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت: 9:42
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف