محسن عرب خالقی-حضرت حر علیه السلام آرامشم ده تا که طوفان تو باشم آیینه ام کن تا که حیران تو باشم آز

محسن عرب خالقی-حضرت حر علیه السلام آرامشم ده تا که طوفان تو باشم آیینه ام کن تا که حیران تو باشم آز

محسن عرب خالقی-حضرت حر علیه السلام آرامشم ده تا که طوفان تو باشم آیینه ام کن تا که حیران تو باشم آز

محسن عرب خالقی-حضرت حر علیه السلام آرامشم ده تا که طوفان تو باشم آیینه ام کن تا که حیران تو باشم آز

محسن عرب خالقی-حضرت حر علیه السلام آرامشم ده تا که طوفان تو باشم آیینه ام کن تا که حیران تو باشم آز
محسن عرب خالقی-حضرت حر علیه السلام آرامشم ده تا که طوفان تو باشم آیینه ام کن تا که حیران تو باشم آز
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
محسن عرب خالقی-حضرت حر علیه السلام آرامشم ده تا که طوفان تو باشم آیینه ام کن تا که حیران تو باشم آز

 

آرامشم ده تا که طوفان تو باشم
آیینه ام کن تا که حیران تو باشم
آزاده ام اما گرفتار تو هستم
خارم که خواهم در گلستان تو باشم
من سر به زیر و سر شکسته امده ام
تا سر بلند لطف و احسان تو باشم
دیشب حواسم را که جمع خویش کردم
دیدم فقط باید پریشان تو باشم
ایمان چشمانت مرا بیدار کرده
باید چه گویم تا مسلمان تو باشم؟
بر گیسوانم گرد پیری هست ام
من آمدم طفل دبستان تو باشم
دیروز کمتر از پشیزی بودم، امروز
با ارزشم چون جنس دکان تو باشم
دیروز تحت امر شیطان بودم امروز
از لطف چشمت تحت فرمان تو باشم
دیروز یک گرگ بیابان گرد و بی عار
امروز می خواهم که اصلان تو باشم
هرچه شما فرمایی اما دوست دارم
تا در منای عشق قربان تو باشم
شادم نمودی که قبولم کردی آقا
من آمدم تا بیت الاحزان تو باشم
خواهم که خاک پایتان باشم نه اینکه
چون خار در چشمان طفلان تو باشم
آقا اگر راضی نگردد زینب از من
دیگر چگونه بر سر خوان تو باشم

پايگاه رضيع الحسين(عليه السلام)


تعداد بازديد : 363
دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت: 9:25
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف