غلام رضا سازگار-حضرت حر علیه السلام خدایا قطره بودم متصل کردی به دریایم برون آورد دست رحمتت از دار

غلام رضا سازگار-حضرت حر علیه السلام خدایا قطره بودم متصل کردی به دریایم برون آورد دست رحمتت از دار

غلام رضا سازگار-حضرت حر علیه السلام خدایا قطره بودم متصل کردی به دریایم برون آورد دست رحمتت از دار

غلام رضا سازگار-حضرت حر علیه السلام خدایا قطره بودم متصل کردی به دریایم برون آورد دست رحمتت از دار

غلام رضا سازگار-حضرت حر علیه السلام خدایا قطره بودم متصل کردی به دریایم برون آورد دست رحمتت از دار
غلام رضا سازگار-حضرت حر علیه السلام خدایا قطره بودم متصل کردی به دریایم برون آورد دست رحمتت از دار
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
غلام رضا سازگار-حضرت حر علیه السلام خدایا قطره بودم متصل کردی به دریایم برون آورد دست رحمتت از دار

خدایا قطره بودم متصل کردی به دریایم
برون آورد دست رحمتت از دار دنیایم
من آن آواره ای بودم که کوی یار را جستم
و یا گمگشته ای بودم که مولا کرد پیدایم
به جای آنکه از درگاه لطف خود کند دورم
صدا کرد و پذیرفت و پناهم داد مولایم
بود بهر من از امروز نام حرّ برازنده
همانا افتخارم بس که دیگر حرّ زهرایم
سر و دست و تن و جانم هزاران بار قربانش
که مولا کرد زنجیر اسارت باز از پایم
سراپا غرق اشک خجلتم یارب نمی‌دانم
که چشم خود چگونه بر روی عباس بگشایم
یقین دارم یقین دارم که می‌بخشد مرا زینب
اگر بیند که دامن پر شده از خون سیمایم
دعا کن یابن زهرا تا ز تیر و نیزه و خنجر
به جای اکبرت از هم شود پاشیده اعضایم
به خود گفتم که شاید از کرم بخشی گناهم را
ندانستم که در نزد حبیبت می‌دهی جایم
نبسته باب توبه بر روی کس توبه کن «میثم»
مرا از باب توبه سوی خود آورد آقایم


پايگاه رضيع الحسين(عليه السلام)
 


تعداد بازديد : 459
دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت: 9:25
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف