امام حسین (ع) - مثنوی بانک اشعار اهل بیت (ع) اي شفاي دردهاي من حسين اي كليد هر دعاي من حسين اي

امام حسین (ع) - مثنوی بانک اشعار اهل بیت (ع) اي شفاي دردهاي من حسين اي كليد هر دعاي من حسين اي

امام حسین (ع) - مثنوی بانک اشعار اهل بیت (ع) اي شفاي دردهاي من حسين اي كليد هر دعاي من حسين اي

امام حسین (ع) - مثنوی بانک اشعار اهل بیت (ع) اي شفاي دردهاي من حسين اي كليد هر دعاي من حسين اي

امام حسین (ع) - مثنوی بانک اشعار اهل بیت (ع) اي شفاي دردهاي من حسين اي كليد هر دعاي من حسين اي
امام حسین (ع) - مثنوی بانک اشعار اهل بیت (ع) اي شفاي دردهاي من حسين اي كليد هر دعاي من حسين اي
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
امام حسین (ع) - مثنوی بانک اشعار اهل بیت (ع) اي شفاي دردهاي من حسين اي كليد هر دعاي من حسين اي

امام حسین (ع) - مثنوی

 

اي شفاي دردهاي من حسين

اي كليد هر دعاي من حسين

اي تمام آسمان ها مال تو

اي نگاه كهكشان، دنبال تو

اي دو ابرويت مرا محراب عشق

اي جمالت، مطلع مهتاب عشق

اي به عرش حق تو را در زمزمه

هم محمّد، هم علي، هم فاطمه

اي نگاهت آيه ی محكم، مرا

تا تو هستي كي عزا و غم، مرا؟

اي انيس سينه هاي داغ دار

ابر رحمت باش و بر گل ها ببار

من تو را اي خوب ياور مي شوم

فرصتم ده مثل اكبر مي شوم

فرصتم ده تا كه جان، قربان كنم

خصم را از غيرتم حيران كنم

ترسم اينجا شمر، شمشيرت زند

مثل اصغر، حرمله تيرت زند

در شب شام غريبانت حسين

كاش جان گردد به قربانت حسين

 

شاعر: سیدحبیب حبیب پور


تعداد بازديد : 522
یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت: 8:29
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف