مسعود اصلانی امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم زنده ماندم شب غمت آمد ماه شبهای ماتمت آمد سا

مسعود اصلانی امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم زنده ماندم شب غمت آمد ماه شبهای ماتمت آمد سا

مسعود اصلانی امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم زنده ماندم شب غمت آمد ماه شبهای ماتمت آمد سا

مسعود اصلانی امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم زنده ماندم شب غمت آمد ماه شبهای ماتمت آمد سا

مسعود اصلانی امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم زنده ماندم شب غمت آمد ماه شبهای ماتمت آمد سا
مسعود اصلانی امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم زنده ماندم شب غمت آمد ماه شبهای ماتمت آمد سا
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
مسعود اصلانی امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم زنده ماندم شب غمت آمد ماه شبهای ماتمت آمد سا

امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم

 

زنده ماندم شب غمت آمد

 ماه شبهای ماتمت آمد

ساعت کار گریه کردن شد

فصل باران نم نمت آمد

حضرت یاس ناله سرداد و

 بوی سیب محرمت آمد

مادرت گریه کن صدایم کرد

گفت شب های محرمت آمد

من شنیدم که اشک مرهم توست

 کشتۀ اشک مرهمت آمد

بوی پیراهنی که غارت شد

 تاحوالی پرچمت آمد

دل من را به کربلا ببرید

تا فراسوی نیزه ها ببرید

آمدم تا که نوکرت باشم

 نذر پای منبرت باشم

منت توست برسرم ورنه

من که هستم؟ که یاورت باشم

اذن گریه بده به چشمم تا

زخمی زخم پیکرت باشم

می شود پای نیزه ظهر دهم

 زائر زخم حنجرت باشم

یا که با گریه های ده شبه ام

 مونس داغ مادرت باشم

یاکه مثل نسیم پشت سرِ-

-ناقه دنبال خواهرت باشم

گریه کردم برای پیرهنت

 جان عالم فدای پیرهنت


تعداد بازديد : 371
یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت: 8:20
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف