یوسف رحیمی حضرت مسلم بن عقیل(ع) تماشایی شده مهمانی من دل آشفته و طوفانی من همه در کوفه بیعت می

یوسف رحیمی حضرت مسلم بن عقیل(ع) تماشایی شده مهمانی من دل آشفته و طوفانی من همه در کوفه بیعت می

یوسف رحیمی حضرت مسلم بن عقیل(ع) تماشایی شده مهمانی من دل آشفته و طوفانی من همه در کوفه بیعت می

یوسف رحیمی حضرت مسلم بن عقیل(ع) تماشایی شده مهمانی من دل آشفته و طوفانی من همه در کوفه بیعت می

یوسف رحیمی حضرت مسلم بن عقیل(ع) تماشایی شده مهمانی من دل آشفته و طوفانی من همه در کوفه بیعت می
یوسف رحیمی حضرت مسلم بن عقیل(ع) تماشایی شده مهمانی من دل آشفته و طوفانی من همه در کوفه بیعت می
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
یوسف رحیمی حضرت مسلم بن عقیل(ع) تماشایی شده مهمانی من دل آشفته و طوفانی من همه در کوفه بیعت می

حضرت مسلم بن عقیل(ع)

 

تماشایی شده مهمانی من

دل آشفته و طوفانی من

همه در کوفه بیعت می شکستند

به مُهر سنگ بر پیشانی من

×××

نسیم آورده با خود بوی سیبی

نمانده از غمت در دل شکیبی

همین جا پرده ها افتاد و دیدم

به روی نیزه ها شیب الخضیبی

×××

سرم آقا به قربان سر تو

دو طفل من فدای اصغر تو

گرفته خواب را از چشمم این غم

که در بندِ اسارت خواهر تو...


تعداد بازديد : 223
شنبه 27 آبان 1391 ساعت: 9:35
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف