گفتم حسين،گريه زمزم شروع شد سالي گذشت وماه محرم شروع شد فهميدم از غمي كه نشسته به سينه ام بازاين

گفتم حسين،گريه زمزم شروع شد سالي گذشت وماه محرم شروع شد فهميدم از غمي كه نشسته به سينه ام بازاين

گفتم حسين،گريه زمزم شروع شد سالي گذشت وماه محرم شروع شد فهميدم از غمي كه نشسته به سينه ام بازاين

گفتم حسين،گريه زمزم شروع شد سالي گذشت وماه محرم شروع شد فهميدم از غمي كه نشسته به سينه ام بازاين

گفتم حسين،گريه زمزم شروع شد سالي گذشت وماه محرم شروع شد فهميدم از غمي كه نشسته به سينه ام بازاين
گفتم حسين،گريه زمزم شروع شد سالي گذشت وماه محرم شروع شد فهميدم از غمي كه نشسته به سينه ام بازاين
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
گفتم حسين،گريه زمزم شروع شد سالي گذشت وماه محرم شروع شد فهميدم از غمي كه نشسته به سينه ام بازاين

گفتم حسين،گريه زمزم شروع شد

سالي گذشت وماه محرم شروع شد

فهميدم از غمي كه نشسته به سينه ام

بازاين چه شورش است به عالم... شروع شد

پيراهن سياه ، مرا روسفيد كن

فصل بكاء و ماتم و غم هم شروع شد

شرط قبول توبه اول پيامبر

سيل سرشك ديده آدم شروع شد

ارباب، داده سيني چايي به دست من

شكرخدادوباره كه كارم شروع شد

زهرا غذاي نذري هيئت به هم زند

اينجا ببين گدايي حاتم شروع شد

بادسته هاي سينه زني درميان اشك

بي تابي دوباره پرچم شروع شد

يابن الشبيب،گريه فقط فابكل الحسين(ع)

انگارباامام رضا دم شروع شد

باكاف و هاو ياشده تقدير عين و صاد

تفسيرناب سوره مريم شروع شد

باخيمه هاي عاطفه تا او وداع كرد

دردغريبي همه كم كم شروع شد

وقتي كه كار غارت لشگرتمام شد

تازه غروب،بخشش خاتم شروع شد

كارسنان وسيلي وصورت كه شدخلاص

آتش زدن به خيمه ماتم شروع شد

از زيرنيزه ،قطره اشكي چكيد و گفت:

گفتم حسين ،گريه زمزم شروع شد


تعداد بازديد : 299
جمعه 26 آبان 1391 ساعت: 8:08
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف