برادر زینب یادش بخیر موی تو را شانه میزدم افتاده دست شمر چرا خاطرات من

برادر زینب یادش بخیر موی تو را شانه میزدم افتاده دست شمر چرا خاطرات من

برادر زینب یادش بخیر موی تو را شانه میزدم افتاده دست شمر چرا خاطرات من

برادر زینب یادش بخیر موی تو را شانه میزدم افتاده دست شمر چرا خاطرات من

برادر زینب یادش بخیر موی تو را شانه میزدم افتاده دست شمر چرا خاطرات من
برادر زینب یادش بخیر موی تو را شانه میزدم افتاده دست شمر چرا خاطرات من
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
برادر زینب یادش بخیر موی تو را شانه میزدم افتاده دست شمر چرا خاطرات من

برادر زینب

 

یادش بخیر موی تو را شانه میزدم

                           افتاده دست شمر چرا خاطرات من


تعداد بازديد : 1799
جمعه 26 آبان 1391 ساعت: 7:33
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف