نیزه خوردی و تمامی تنت پاره شده صبرکن،تابرسم من،بدنت پاره شده خاطرت هست کفنت کردم و رفتی میدان ؟؟

نیزه خوردی و تمامی تنت پاره شده صبرکن،تابرسم من،بدنت پاره شده خاطرت هست کفنت کردم و رفتی میدان ؟؟

نیزه خوردی و تمامی تنت پاره شده صبرکن،تابرسم من،بدنت پاره شده خاطرت هست کفنت کردم و رفتی میدان ؟؟

نیزه خوردی و تمامی تنت پاره شده صبرکن،تابرسم من،بدنت پاره شده خاطرت هست کفنت کردم و رفتی میدان ؟؟

نیزه خوردی و تمامی تنت پاره شده صبرکن،تابرسم من،بدنت پاره شده خاطرت هست کفنت کردم و رفتی میدان ؟؟
نیزه خوردی و تمامی تنت پاره شده صبرکن،تابرسم من،بدنت پاره شده خاطرت هست کفنت کردم و رفتی میدان ؟؟
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
نیزه خوردی و تمامی تنت پاره شده صبرکن،تابرسم من،بدنت پاره شده خاطرت هست کفنت کردم و رفتی میدان ؟؟

نیزه خوردی و تمامی تنت پاره شده

صبرکن،تابرسم من،بدنت پاره شده

خاطرت هست کفنت کردم و رفتی میدان ؟؟

تو چه کردی پسرمن کفنت پاره شده ؟؟

زیر تیغ و تبر لشگریان یوسف من

تکه تکه شدی و پیرهنت پاره شده

تو رجز خواندی و با سنگ جوابت دادند

بی سبب نیست عمو جان دهنت پاره شده

وای برمن که صدایت نرسید قاسم جان

وای من حنجره ی ناله زنت پاره شده

راضی هستی بروم من و بگویم نجمه!

کتف و بازوی یل بت شکنت پاره شده

به زمین خوردی و در خون خودت غوطه وری

سینه ات از سر پر پر زدنت پاره شده

شاعر: عليرضا خاكساري


تعداد بازديد : 215
پنجشنبه 25 آبان 1391 ساعت: 11:20
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف