دلی دارم که از داغت کباب است زداغت چون تنت صد چاک چاک است دلی دارم چو از نامت شنیدست چون مجنون در

دلی دارم که از داغت کباب است زداغت چون تنت صد چاک چاک است دلی دارم چو از نامت شنیدست چون مجنون در

دلی دارم که از داغت کباب است زداغت چون تنت صد چاک چاک است دلی دارم چو از نامت شنیدست چون مجنون در

دلی دارم که از داغت کباب است زداغت چون تنت صد چاک چاک است دلی دارم چو از نامت شنیدست چون مجنون در

دلی دارم که از داغت کباب است زداغت چون تنت صد چاک چاک است دلی دارم چو از نامت شنیدست چون مجنون در
دلی دارم که از داغت کباب است زداغت چون تنت صد چاک چاک است دلی دارم چو از نامت شنیدست چون مجنون در
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
دلی دارم که از داغت کباب است زداغت چون تنت صد چاک چاک است دلی دارم چو از نامت شنیدست چون مجنون در

دلی دارم که از داغت کباب است

زداغت چون تنت صد چاک چاک است

دلی دارم چو از نامت شنیدست

چون مجنون در پی لیلی دویده است

دلی دارم که تنگ بارگاه است

همانند نسیم نینوا است

دلی دارم حسین دیوانه ی توست

دلی دارم که ان غم خانه ی توست

دلی دارم چو جسمت پاره پاره

مثال زخم هایت بی شماره

دلی دارم چو اهو صید دامت

خوشم در دام صیادت فتادم

مبادا برانی مرا از درت

به پهلوی بشکسته مادرت

 

شاعر : حمید کریمی


تعداد بازديد : 143
چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت: 8:55
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف