سیدمحمد جواد شرافت اصحاب امام حسین(ع)-حر ریاحی نگاهم از سرشک غصه تر شد دلم از آتش غم شعله ور شد

سیدمحمد جواد شرافت اصحاب امام حسین(ع)-حر ریاحی نگاهم از سرشک غصه تر شد دلم از آتش غم شعله ور شد

سیدمحمد جواد شرافت اصحاب امام حسین(ع)-حر ریاحی نگاهم از سرشک غصه تر شد دلم از آتش غم شعله ور شد

سیدمحمد جواد شرافت اصحاب امام حسین(ع)-حر ریاحی نگاهم از سرشک غصه تر شد دلم از آتش غم شعله ور شد

سیدمحمد جواد شرافت اصحاب امام حسین(ع)-حر ریاحی نگاهم از سرشک غصه تر شد دلم از آتش غم شعله ور شد
سیدمحمد جواد شرافت اصحاب امام حسین(ع)-حر ریاحی نگاهم از سرشک غصه تر شد دلم از آتش غم شعله ور شد
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سیدمحمد جواد شرافت اصحاب امام حسین(ع)-حر ریاحی نگاهم از سرشک غصه تر شد دلم از آتش غم شعله ور شد

 اصحاب امام حسین(ع)-حر ریاحی

 

نگاهم از سرشک غصه تر شد

دلم از آتش غم شعله ور شد

نگاه مهربانت را که دیدم

دل شرمنده ام شرمنده تر شد

***

ببین شرمندگی را در نگاهم

من و شرم گناه آه از گناهم

دل اطفال تو لرزید ای وای

به هنگام تماشای سپاهم


تعداد بازديد : 325
چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت: 8:51
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف