داود رحیمی حضرت علی اکبر(ع)-شهادت خزان زندگی بر جانت افتاد تو را پرپر نمود و دست من داد عصای پی

داود رحیمی حضرت علی اکبر(ع)-شهادت خزان زندگی بر جانت افتاد تو را پرپر نمود و دست من داد عصای پی

داود رحیمی حضرت علی اکبر(ع)-شهادت خزان زندگی بر جانت افتاد تو را پرپر نمود و دست من داد عصای پی

داود رحیمی حضرت علی اکبر(ع)-شهادت خزان زندگی بر جانت افتاد تو را پرپر نمود و دست من داد عصای پی

داود رحیمی حضرت علی اکبر(ع)-شهادت خزان زندگی بر جانت افتاد تو را پرپر نمود و دست من داد عصای پی
داود رحیمی حضرت علی اکبر(ع)-شهادت خزان زندگی بر جانت افتاد تو را پرپر نمود و دست من داد عصای پی
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
داود رحیمی حضرت علی اکبر(ع)-شهادت خزان زندگی بر جانت افتاد تو را پرپر نمود و دست من داد عصای پی

حضرت علی اکبر(ع)-شهادت

 

خزان زندگی بر جانت افتاد

تو را پرپر نمود و دست من داد

عصای پیری ام بودی علی جان

شکستی و شکستم، داد بی داد

***

علیِ من شبیه مرتضی بود

پیمبر گونه و زهرا نما بود

سر و پهلو و دستش را شکستید

علی مجموعه ای از درد ها بود

***

گلِ عمر مرا از ریشه کندید

خدا اینگونه اکبر را پسندید

شما که کار خود کردید ای قوم

دگر بر گریه های من نخندید

***

تنت را نیزه ها بوسیده بودند

به روی خاک ها پاشیده بودند

نشد کاری کنم وقتی رسیدم

تو را با اسب ها کوبیده بودند

***

تو که رفتی علی قلب حرم ریخت

عمودی رفت بالا و دلم ریخت

چه کردند این جماعت با تن تو؟

چرا ترکیب اعضایت به هم ریخت؟

***

پدر هی چند باری رفت و برگشت

پیِ اعضای تو در دشت می گشت

نشد آخر تمامت را بیابد

علی جان چند جایت مانده در دشت


تعداد بازديد : 213
چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت: 8:51
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف