حسن لطفی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) پا گرفته در دلم، آتشی پنهان شده بند بندم آتش و، سینه آتش دان ش

حسن لطفی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) پا گرفته در دلم، آتشی پنهان شده بند بندم آتش و، سینه آتش دان ش

حسن لطفی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) پا گرفته در دلم، آتشی پنهان شده بند بندم آتش و، سینه آتش دان ش

حسن لطفی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) پا گرفته در دلم، آتشی پنهان شده بند بندم آتش و، سینه آتش دان ش

حسن لطفی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) پا گرفته در دلم، آتشی پنهان شده بند بندم آتش و، سینه آتش دان ش
حسن لطفی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) پا گرفته در دلم، آتشی پنهان شده بند بندم آتش و، سینه آتش دان ش
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
حسن لطفی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) پا گرفته در دلم، آتشی پنهان شده بند بندم آتش و، سینه آتش دان ش

حضرت عبدالله بن الحسن(ع)

 

پا گرفته در دلم، آتشی پنهان شده

بند بندم آتش و، سینه آتش دان شده

اشک هایم می چکد، بر لبت یعنی که باز

آسمان تشنه ام، موسم باران شده

بین این گودال سرخ ،در دل این قتلگاه

دیدمت تنهاترین، غرق در طوفان شده

صد نیستان ناله را، هر نفس سر می دهم

بی سر و سامان توست، آه سرگردان شده

یک طرف من بودم و، عمّه ای دل سوخته

یک طرف امّا تو و، خنجری عریان شده

نیزه ای خون می گریست، پای زخم کاریش

قصد زخمی تازه داشت، دشنه ای پنهان شده

حال با دستت بگیر، در میان تیغ ها

زیر دستی را که از، پوست آویزان شده


تعداد بازديد : 365
چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت: 8:49
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف