سید محسن حسینی-حضرت حبیب ابن مظاهر علیه السلام-نوحه آثار شهادت برخ من شده ظاهر افتاده بپاي تو حبيب

سید محسن حسینی-حضرت حبیب ابن مظاهر علیه السلام-نوحه آثار شهادت برخ من شده ظاهر افتاده بپاي تو حبيب

سید محسن حسینی-حضرت حبیب ابن مظاهر علیه السلام-نوحه آثار شهادت برخ من شده ظاهر افتاده بپاي تو حبيب

سید محسن حسینی-حضرت حبیب ابن مظاهر علیه السلام-نوحه آثار شهادت برخ من شده ظاهر افتاده بپاي تو حبيب

سید محسن حسینی-حضرت حبیب ابن مظاهر علیه السلام-نوحه آثار شهادت برخ من شده ظاهر افتاده بپاي تو حبيب
سید محسن حسینی-حضرت حبیب ابن مظاهر علیه السلام-نوحه آثار شهادت برخ من شده ظاهر افتاده بپاي تو حبيب
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سید محسن حسینی-حضرت حبیب ابن مظاهر علیه السلام-نوحه آثار شهادت برخ من شده ظاهر افتاده بپاي تو حبيب

آثار شهادت برخ من شده ظاهر افتاده بپاي تو حبيب ابن مظاهر
هر لحظه بخندم در موسم پيري من آمده ام تا دستم تو بگيري
مظلوم حسين جان    مظلوم حسين جان
*****
من پيرم و غير از تو دگر پير ندارم اي يار بجز عشق تو تقصير ندارم
با قد کمان و با موي سپيدم با قيمت جانم ناز تو خريدم
مظلوم حسين جان    مظلوم حسين جان
*****
سر تا بقدم دردم و هستي تو طبيبم اي يار و حبيبم من دلخسته حبيبم
دلدار من اي دوست غير از تو کسي نيست در سينه تنگم ديگر نفسي نيست
مظلوم حسين جان    مظلوم حسين جان
*****
تنها به تو دل بسته ام اي دلبر تنها من خار سر راه تو ام اي گل زهرا
من پيرتو هستم اي سيد و پيرم آنقدر بگردم دورت که بميرم
مظلوم حسين جان    مظلوم حسين جان
*****
من غير تو اي دوست دگر دوست ندارم از پيکر افسرده بجز پوست ندارم
با قد خميده، تا لحظه آخر     من بوسه زنم بر گهواره اصغر
مظلوم حسين جان    مظلوم حسين جان

سبک نوحه



 

پايگاه رضيع الحسين(عليه السلام)


تعداد بازديد : 414
سه شنبه 23 آبان 1391 ساعت: 9:30
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف