عمو جان ـ عمو جان بـگـو بـه آل هاشم از پـا فـتـاده قاسم اگر کـه من بـابـا ندارم بدامانت سر

عمو جان ـ عمو جان بـگـو بـه آل هاشم از پـا فـتـاده قاسم اگر کـه من بـابـا ندارم بدامانت سر

عمو جان ـ عمو جان بـگـو بـه آل هاشم از پـا فـتـاده قاسم اگر کـه من بـابـا ندارم بدامانت سر

عمو جان ـ عمو جان بـگـو بـه آل هاشم از پـا فـتـاده قاسم اگر کـه من بـابـا ندارم بدامانت سر

عمو جان ـ عمو جان بـگـو بـه آل هاشم از پـا فـتـاده قاسم اگر کـه من بـابـا ندارم بدامانت سر
عمو جان ـ عمو جان بـگـو بـه آل هاشم از پـا فـتـاده قاسم اگر کـه من بـابـا ندارم بدامانت سر
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
عمو جان ـ عمو جان بـگـو بـه آل هاشم از پـا فـتـاده قاسم اگر کـه من بـابـا ندارم بدامانت سر

عمو جان ـ عمو جان
بـگـو بـه آل هاشم
از پـا فـتـاده قاسم
اگر کـه من بـابـا ندارم          بدامانت سر مي گذارم
* * * * * * * * * *
عمو جان ـ عمو جان
بـيـا کنـارم بنشين
ببين گرفته گلچين
با سـم اسـب خـود گـلابم    در موج خون به پيچ و تابم
* * * * * * * * * *
عمو جان ـ عمو جان
از خون حنا بستم من
منتظرت هستم من
بيا که من ديده پـر آهم     دارد تمـاشـا حجله گاهم
* * * * * * * * * *
عمو جان ـ عمو جان
روي من از خون رنگ است
نقـل سـرم از سـنگ است
چـرا نمي گيـري نشـانم          بيـا شکسته اسـتخوانم

به این سبک خوانده شود

 

پايگاه رضيع الحسين(عليه السلام)


تعداد بازديد : 167
سه شنبه 23 آبان 1391 ساعت: 9:27
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف