اشعار محرم نمی خواهم قیامت غیر تو مال کسی باشم به غیر از کربلا حیف است دنبال کسی باشم به دن

اشعار محرم نمی خواهم قیامت غیر تو مال کسی باشم به غیر از کربلا حیف است دنبال کسی باشم به دن

اشعار محرم نمی خواهم قیامت غیر تو مال کسی باشم به غیر از کربلا حیف است دنبال کسی باشم به دن

اشعار محرم نمی خواهم قیامت غیر تو مال کسی باشم به غیر از کربلا حیف است دنبال کسی باشم به دن

اشعار محرم نمی خواهم قیامت غیر تو مال کسی باشم به غیر از کربلا حیف است دنبال کسی باشم به دن
اشعار محرم نمی خواهم قیامت غیر تو مال کسی باشم به غیر از کربلا حیف است دنبال کسی باشم به دن
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
اشعار محرم نمی خواهم قیامت غیر تو مال کسی باشم به غیر از کربلا حیف است دنبال کسی باشم به دن

اشعار محرم

 

نمی خواهم قیامت غیر تو مال کسی باشم

به غیر از کربلا حیف است دنبال کسی باشم

 

به دنبال تو می گردم در آنجا مثل این دنیا

تویی آمال من ،من از چه آمال کسی باشم

 

سری دارم اگر بر تن امانت دار دلدارم

نمی خواهم خیانت کار اموال کسی باشم

 

سری بر نیزه می بینم تنی بر خاک روز و شب

به سینه محرم اسرار گودال کسی باشم

 

سر و روی امام نی سوارم بس که مجروح است

نمی خواهم دگر جویای احوال کسی باشم

 

نه حالی مانده در حالم نه عیدی مانده در عالم

چگونه با چنین منوال خوشحال کسی باشم

 

به بامی اوج می گیرم که خود از موج خون پرزد

برو ای نفس تا من هم پر و بال کسی باشم

 

به بال سوخته آموخته دل ،پر گرفتن را

خوش آنروزی که در آتش سبک بال کسی باشم

 

مدال آتش عشقت به سینه سوز می بخشد

که من رسواترین دل بر لب و خال کسی باشم

 

عطش را تشنه ام یاران که آتش می زند بر دل

که من شرمنده حلقوم اطفال کسی باشم

**

اگر شاعر این شعر را میشناسید لطفا اطلاع دهید


تعداد بازديد : 327
سه شنبه 23 آبان 1391 ساعت: 9:17
نویسنده:
نظرات(1)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط سیدرضا در تاریخ 1392/02/03 و 6:20 دقیقه ارسال شده است

سیدرضا

باسلام.من فکرمیکنم شاعر این شعر حاج محسن صائمی باشه.چون من سال 84 یا 85 دقیقایادم نیست از ایشون شنیدم.اینم سایتشه
Www.MohsenSaemi.Com


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف