محمدرضا رضایی امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم شکر خدا دوباره شدم مبتلای تو ای کشته ای که جا

محمدرضا رضایی امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم شکر خدا دوباره شدم مبتلای تو ای کشته ای که جا

محمدرضا رضایی امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم شکر خدا دوباره شدم مبتلای تو ای کشته ای که جا

محمدرضا رضایی امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم شکر خدا دوباره شدم مبتلای تو ای کشته ای که جا

محمدرضا رضایی امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم شکر خدا دوباره شدم مبتلای تو ای کشته ای که جا
محمدرضا رضایی امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم شکر خدا دوباره شدم مبتلای تو ای کشته ای که جا
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
محمدرضا رضایی امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم شکر خدا دوباره شدم مبتلای تو ای کشته ای که جا

امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم

 

شکر خدا دوباره شدم مبتلای تو

ای کشته ای که جان دو عالم فدای تو

شکر خدا نسیم محرم وزیده است

هرشب شده عبادت من روضه های تو

 ((باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است))

شکر خدا شکسته دلم در عزای تو

باور نمی کنم که دوباره نشسته ام

با چشم خیس بین حسینیه های تو

با اذن مادرت به سر و سینه می زنم

ممنونم از ترحم و لطف و عطای تو

من با غذای روضه تان رشد کرده ام

وقف شماست بود و نبود گدای تو

بیمار عشقم و دهه ای بسته ام دخیل

کاسه بدست گوشۀ دارالشفای تو

این عطر سرخ می وزد از سمت قتلگاه

حالا دلم رسیده به پایینِ پای تو


تعداد بازديد : 281
سه شنبه 23 آبان 1391 ساعت: 9:04
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف