کاروان دل... در شب مبعث به دلم ولوله شد ديدم انگار که در ارض و سما زلزله شد هاتفي ضجه زنان ناله بر آورد که واي راهي کرب و بلا زينب و يک قافله شد

کاروان دل... در شب مبعث به دلم ولوله شد ديدم انگار که در ارض و سما زلزله شد هاتفي ضجه زنان ناله بر آورد که واي راهي کرب و بلا زينب و يک قافله شد

کاروان دل... در شب مبعث به دلم ولوله شد ديدم انگار که در ارض و سما زلزله شد هاتفي ضجه زنان ناله بر آورد که واي راهي کرب و بلا زينب و يک قافله شد

کاروان دل... در شب مبعث به دلم ولوله شد ديدم انگار که در ارض و سما زلزله شد هاتفي ضجه زنان ناله بر آورد که واي راهي کرب و بلا زينب و يک قافله شد

کاروان دل... در شب مبعث به دلم ولوله شد ديدم انگار که در ارض و سما زلزله شد هاتفي ضجه زنان ناله بر آورد که واي راهي کرب و بلا زينب و يک قافله شد
کاروان دل... در شب مبعث به دلم ولوله شد ديدم انگار که در ارض و سما زلزله شد هاتفي ضجه زنان ناله بر آورد که واي راهي کرب و بلا زينب و يک قافله شد
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کاروان دل... در شب مبعث به دلم ولوله شد ديدم انگار که در ارض و سما زلزله شد هاتفي ضجه زنان ناله بر آورد که واي راهي کرب و بلا زينب و يک قافله شد

کاروان دل...

در شب مبعث به دلم ولوله شد

ديدم انگار که در ارض و سما زلزله شد

هاتفي ضجه زنان ناله بر آورد که واي

راهي کرب و بلا زينب و يک قافله شد


تعداد بازديد : 393
چهارشنبه 07 خرداد 1393 ساعت: 9:27
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف