آقا نميشود كه تو دريا كني مرا؟ امشب دخيل چادر زهرا كني مرا؟ آماده ام كه جان خودم را فدا كنم امشب

آقا نميشود كه تو دريا كني مرا؟ امشب دخيل چادر زهرا كني مرا؟ آماده ام كه جان خودم را فدا كنم امشب

آقا نميشود كه تو دريا كني مرا؟ امشب دخيل چادر زهرا كني مرا؟ آماده ام كه جان خودم را فدا كنم امشب

آقا نميشود كه تو دريا كني مرا؟ امشب دخيل چادر زهرا كني مرا؟ آماده ام كه جان خودم را فدا كنم امشب

آقا نميشود كه تو دريا كني مرا؟ امشب دخيل چادر زهرا كني مرا؟ آماده ام كه جان خودم را فدا كنم امشب
آقا نميشود كه تو دريا كني مرا؟ امشب دخيل چادر زهرا كني مرا؟ آماده ام كه جان خودم را فدا كنم امشب
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
آقا نميشود كه تو دريا كني مرا؟ امشب دخيل چادر زهرا كني مرا؟ آماده ام كه جان خودم را فدا كنم امشب

آقا نميشود كه تو دريا كني مرا؟

امشب دخيل چادر زهرا كني مرا؟

آماده ام كه جان خودم را فدا كنم

امشب بيا كه بي و سر و بي پا كني مرا

اقا دلم گرفته از اينجا مرا ببر

من را ببر كه بي غمِ دنيا كني مرا

سوگند خورده ام که فدایت شوم حسین

سوگند خورده ای که تو آقا کنی مرا...

«غير از غلامي تو به دردي نميخورم»

آقا مخواه تا ز سرت وا کنی مرا

من نوكر تو بوده ام از كودكي حسين

مجنون تو شدم كه تو ليلا كني مرا

قلبم شكسته تا كه شنيدم به ني شدي

يك عمر حاضرم كه به ني ها كني مرا

شاعر : جواد دیندار


تعداد بازديد : 185
دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت: 9:15
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف