سید محسن حسینی-حضرت زینب سلام الله علیها-در راه کوفه-نوحه با سبک ای ماه محمل من – حلال مشکل من بر

سید محسن حسینی-حضرت زینب سلام الله علیها-در راه کوفه-نوحه با سبک ای ماه محمل من – حلال مشکل من بر

سید محسن حسینی-حضرت زینب سلام الله علیها-در راه کوفه-نوحه با سبک ای ماه محمل من – حلال مشکل من بر

سید محسن حسینی-حضرت زینب سلام الله علیها-در راه کوفه-نوحه با سبک ای ماه محمل من – حلال مشکل من بر

سید محسن حسینی-حضرت زینب سلام الله علیها-در راه کوفه-نوحه با سبک ای ماه محمل من – حلال مشکل من بر
سید محسن حسینی-حضرت زینب سلام الله علیها-در راه کوفه-نوحه با سبک ای ماه محمل من – حلال مشکل من بر
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سید محسن حسینی-حضرت زینب سلام الله علیها-در راه کوفه-نوحه با سبک ای ماه محمل من – حلال مشکل من بر



ای ماه محمل من – حلال مشکل من
بردی عزیز زهرا – از روی نی دل من
واویلتا واویلا – واویلتا واویلا

***

ای خسته تر ز خسته – چشمت به خون نشسته
چرا هلال زینب – پیشانیت شکسته
واویلتا واویلا – واویلتا واویلا

***

ای یک شبه هلالم – ای کعبه ی وصالم
بودم الف حسین جان – کردی ز غم تو دالم
واویلتا واویلا – واویلتا واویلا

***

از من تو جان گرفتی – تاب و توان گرفتی
ای ماه در خسوفم – بر نی مکان گرفتی
واویلتا واویلا – واویلتا واویلا

***

هستم چو شمع سوزان – تنهایم و پریشان
قرآن روی نیزه – قرآن بخوان حسین جان
واویلتا واویلا – واویلتا واویلا

این نوحه به این سبک خوانده می شود

 

پايگاه رضيع الحسين(عليه السلام)


تعداد بازديد : 223
دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت: 8:41
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف