سید محسن حسینی-حضرت قاسم علیه السلام-نوحه با سبک جان عمو من دگر بابا ندارم به روی دامان تو جان می س

سید محسن حسینی-حضرت قاسم علیه السلام-نوحه با سبک جان عمو من دگر بابا ندارم به روی دامان تو جان می س

سید محسن حسینی-حضرت قاسم علیه السلام-نوحه با سبک جان عمو من دگر بابا ندارم به روی دامان تو جان می س

سید محسن حسینی-حضرت قاسم علیه السلام-نوحه با سبک جان عمو من دگر بابا ندارم به روی دامان تو جان می س

سید محسن حسینی-حضرت قاسم علیه السلام-نوحه با سبک جان عمو من دگر بابا ندارم به روی دامان تو جان می س
سید محسن حسینی-حضرت قاسم علیه السلام-نوحه با سبک جان عمو من دگر بابا ندارم به روی دامان تو جان می س
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سید محسن حسینی-حضرت قاسم علیه السلام-نوحه با سبک جان عمو من دگر بابا ندارم به روی دامان تو جان می س

جان عمو من دگر بابا ندارم
به روی دامان تو جان می سپارم
گلم ولی صبر و تابم را گرفتند
با سم مرکب گلابم را گرفتند
واویلا واویلا واویلا واویلا
***
گفتم یتیمم همه سویم دویدند
با تیر و نیزه همه نازم خریدند
هم دیده من شده بسته عمو جان
هم استخوان من شکسته عمو جان
واویلا واویلا واویلا واویلا
***
منم که خون شد حنای دست و پایم
منم که ماه کنعان مجتبایم
بیا که بی تو دلم تنگ است عمو جان
حجلگه من پر از سنگ است عمو جان
واویلا واویلا واویلا واویلا

این نوحه به این سبک خوانده می شود

 

پايگاه رضيع الحسين(عليه السلام)


تعداد بازديد : 251
دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت: 8:13
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف