از خیمه بیرون آمد شبه رسول الله به دست او شمشیر علی ولی الله زینب تماشا کن ببین این قد و بالا را بر

از خیمه بیرون آمد شبه رسول الله به دست او شمشیر علی ولی الله زینب تماشا کن ببین این قد و بالا را بر

از خیمه بیرون آمد شبه رسول الله به دست او شمشیر علی ولی الله زینب تماشا کن ببین این قد و بالا را بر

از خیمه بیرون آمد شبه رسول الله به دست او شمشیر علی ولی الله زینب تماشا کن ببین این قد و بالا را بر

از خیمه بیرون آمد شبه رسول الله به دست او شمشیر علی ولی الله زینب تماشا کن ببین این قد و بالا را بر
از خیمه بیرون آمد شبه رسول الله به دست او شمشیر علی ولی الله زینب تماشا کن ببین این قد و بالا را بر
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
از خیمه بیرون آمد شبه رسول الله به دست او شمشیر علی ولی الله زینب تماشا کن ببین این قد و بالا را بر

از خیمه بیرون آمد شبه رسول الله
به دست او شمشیر علی ولی الله
زینب تماشا کن ببین این قد و بالا را
بر قامت اکبر بخوان انا فتحنا را
ای شبه پیغمبر     بابا علی اکبر
*****
ای بهتر از جان بردی تو جان بابا را
گرفته اشک چشمم راه تماشا را
از آسمانم می روی ای قرص ماه من
با رفتن تو می رود نور نگاه من
ای شبه پیغمبر     بابا علی اکبر
*****
ای ماه خیمه بردی رمق ز اعضایم 
من از حرم سوی تو نشسته می آیم
ابرو کمانم کرده ای همچون کمان من را
خیز و ببین اشک مرا لبخند دشمن را
ای شبه پیغمبر     بابا علی اکبر
*****
ای عمر من عمرمن شده بسته بر مویی
چرا موذن دیگر اذان نمی گویی
هر چه صدایت می زنم تو بسته ای لب را
یا می کشی اینجا تو من را یا که زینب را
ای شبه پیغمبر     بابا علی اکبر
*****
شدی تو ارباٌ اربا ای یوسف لیلا
جایی برای بوسه نمی کنم پیدا
ای چلچراغ خیمه ها در حال سو سویی
ای یاس من هر برگ تو افتاده هر سویی
ای شبه پیغمبر     بابا علی اکبر

این نوحه به این سبک خوانده می شود

 

پايگاه رضيع الحسين(عليه السلام)


تعداد بازديد : 281
دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت: 8:08
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف