آورده ام نذر علی اکبرش کنم نذر علی نشد سپر حنجرش کنم گل های باغ زندگی ام را یکی یکی نذر دهان خشک

آورده ام نذر علی اکبرش کنم نذر علی نشد سپر حنجرش کنم گل های باغ زندگی ام را یکی یکی نذر دهان خشک

آورده ام نذر علی اکبرش کنم نذر علی نشد سپر حنجرش کنم گل های باغ زندگی ام را یکی یکی نذر دهان خشک

آورده ام نذر علی اکبرش کنم نذر علی نشد سپر حنجرش کنم گل های باغ زندگی ام را یکی یکی نذر دهان خشک

آورده ام نذر علی اکبرش کنم نذر علی نشد سپر حنجرش کنم گل های باغ زندگی ام را یکی یکی نذر دهان خشک
آورده ام نذر علی اکبرش کنم نذر علی نشد سپر حنجرش کنم گل های باغ زندگی ام را یکی یکی نذر دهان خشک
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
آورده ام نذر علی اکبرش کنم نذر علی نشد سپر حنجرش کنم گل های باغ زندگی ام را یکی یکی نذر دهان خشک

 آورده ام نذر علی اکبرش کنم

نذر علی نشد سپر حنجرش کنم

گل های باغ زندگی ام را یکی یکی

نذر دهان خشک علی اصغرش کنم

در راه او برای خدا دلخوشی خود

نذر دل شکسته ی آب آورش کنم

آورده ام گل پسران ام برای چه ؟؟

آورده ام تا که فدای سرش کنم

اصلا بزرگ کردم شان من به این امید

سربازهای کوچک این لشگرش کنم

او دست رد به سینه ی خواهر نمیزند

میخواست یادی هم فقط از مادرش کنم

شاعر: عليرضا خاكساري


تعداد بازديد : 167
یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت: 9:22
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف