علی انسانی حضرت قاسم بن الحسن(ع) سیزده ساله بسیجی حسین نیستش باک ز شمشیر و سنین مایۀ حیرت یک لشکر

علی انسانی حضرت قاسم بن الحسن(ع) سیزده ساله بسیجی حسین نیستش باک ز شمشیر و سنین مایۀ حیرت یک لشکر

علی انسانی حضرت قاسم بن الحسن(ع) سیزده ساله بسیجی حسین نیستش باک ز شمشیر و سنین مایۀ حیرت یک لشکر

علی انسانی حضرت قاسم بن الحسن(ع) سیزده ساله بسیجی حسین نیستش باک ز شمشیر و سنین مایۀ حیرت یک لشکر

علی انسانی حضرت قاسم بن الحسن(ع) سیزده ساله بسیجی حسین نیستش باک ز شمشیر و سنین مایۀ حیرت یک لشکر
علی انسانی حضرت قاسم بن الحسن(ع) سیزده ساله بسیجی حسین نیستش باک ز شمشیر و سنین مایۀ حیرت یک لشکر
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
علی انسانی حضرت قاسم بن الحسن(ع) سیزده ساله بسیجی حسین نیستش باک ز شمشیر و سنین مایۀ حیرت یک لشکر

حضرت قاسم بن الحسن(ع)

 

سیزده ساله بسیجی حسین
نیستش باک ز شمشیر و سنین
مایۀ حیرت یک لشکر گشت
فاتحانه سوی خیمه برگشت
کای عمو، فتح نمایان کردم
همه را مات به میدان کردم
من که پیروز شدم گویم فاش
آمدم تا ز تو گیرم پاداش
جسم بی تاب مرا تاب بده
مُزد پیروزی من آب بده
گفت، ای مثل پسر، نور دلم
کردی از خواستۀ خود خجلم
قاسم ای پارۀ جان و جگرم
من ز تو، جان عمو تشنه ترم


تعداد بازديد : 217
یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت: 9:14
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف