اشعار محرم - اشعار امام حسین(ع) - رحمان نوازنی خودم را ازاول ، دوباره کشیدم نشستم برایت ستاره ک

اشعار محرم - اشعار امام حسین(ع) - رحمان نوازنی خودم را ازاول ، دوباره کشیدم نشستم برایت ستاره ک

اشعار محرم - اشعار امام حسین(ع) - رحمان نوازنی خودم را ازاول ، دوباره کشیدم نشستم برایت ستاره ک

اشعار محرم - اشعار امام حسین(ع) - رحمان نوازنی خودم را ازاول ، دوباره کشیدم نشستم برایت ستاره ک

اشعار محرم - اشعار امام حسین(ع) - رحمان نوازنی خودم را ازاول ، دوباره کشیدم نشستم برایت ستاره ک
اشعار محرم - اشعار امام حسین(ع) - رحمان نوازنی خودم را ازاول ، دوباره کشیدم نشستم برایت ستاره ک
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
اشعار محرم - اشعار امام حسین(ع) - رحمان نوازنی خودم را ازاول ، دوباره کشیدم نشستم برایت ستاره ک

اشعار محرم - اشعار امام حسین(ع) - رحمان نوازنی

 

خودم را ازاول ، دوباره کشیدم

نشستم برایت ستاره کشیدم

 

کمی گریه کردم و پایین چشمم

نشستم دو تا راه چاره کشیدم

 

نشستم در این روضه های پر از نور

بهشتی پر از استعاره کشیدم

 

و آن دست هایی که سینه زنت بود

شبیه هزاران مناره کشیدم

 

به دنبال تو انبیاء را پیاده

تو را روی نیزه سواره کشیدم

 

و چندین شب بعد، در یک خرابه

تو را روی دست ستاره کشیدم

 

نمی شد بخوانی ؛ ولی روضه اش را

فقط یک کمی با اشاره کشیدم

 

قدش کوچکش خم شده بود و او را

در آغوش یاس بهاره کشیدم

 

دل علقمه خون شد آن لحظه که

سرش معجری پاره پاره کشیدم

 

رحمان نوازنی


تعداد بازديد : 207
شنبه 20 آبان 1391 ساعت: 8:56
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف