اشعار ماه محرم – اشعار امام حسین(ع) – مهدی ماهوش وقتی که بی قرار غمت رب العالم است عبدی چو من ب

اشعار ماه محرم – اشعار امام حسین(ع) – مهدی ماهوش وقتی که بی قرار غمت رب العالم است عبدی چو من ب

اشعار ماه محرم – اشعار امام حسین(ع) – مهدی ماهوش وقتی که بی قرار غمت رب العالم است عبدی چو من ب

اشعار ماه محرم – اشعار امام حسین(ع) – مهدی ماهوش وقتی که بی قرار غمت رب العالم است عبدی چو من ب

اشعار ماه محرم – اشعار امام حسین(ع) – مهدی ماهوش وقتی که بی قرار غمت رب العالم است عبدی چو من ب
اشعار ماه محرم – اشعار امام حسین(ع) – مهدی ماهوش وقتی که بی قرار غمت رب العالم است عبدی چو من ب
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
اشعار ماه محرم – اشعار امام حسین(ع) – مهدی ماهوش وقتی که بی قرار غمت رب العالم است عبدی چو من ب

اشعار ماه محرم – اشعار امام حسین(ع) – مهدی ماهوش

 

وقتی که بی قرار غمت رب العالم است

عبدی چو من به روضه توجان دهدکم است

 

من نوکر يكي دوشب تو نيَم حسين

هــر لحظه لحظه ی همه عمرم محرم است

 

دارم نیازها به درخانه ات ولی

گــریه برای تو به نیــازم مقـدم است

 

اشکی که میتراود از عمق وجود من

ولله جــاودانه تر از چاه زمزم است

 

اشکی که خالصانه بریزد برای تو

احیا کننده ی دم عیسی بن مریم است

 

آنجا که روضه ی تو بود جنت من است

جنت برای من تو نباشی جهنم است

 

مهدي ماهوش


تعداد بازديد : 181
شنبه 20 آبان 1391 ساعت: 8:48
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف