اشعار ماه محرم – اشعار امام حسین(ع) – علیرضا دهقانیان من اشک بخون تپیده ام یا مولا از چشم غمت چ

اشعار ماه محرم – اشعار امام حسین(ع) – علیرضا دهقانیان من اشک بخون تپیده ام یا مولا از چشم غمت چ

اشعار ماه محرم – اشعار امام حسین(ع) – علیرضا دهقانیان من اشک بخون تپیده ام یا مولا از چشم غمت چ

اشعار ماه محرم – اشعار امام حسین(ع) – علیرضا دهقانیان من اشک بخون تپیده ام یا مولا از چشم غمت چ

اشعار ماه محرم – اشعار امام حسین(ع) – علیرضا دهقانیان من اشک بخون تپیده ام یا مولا از چشم غمت چ
اشعار ماه محرم – اشعار امام حسین(ع) – علیرضا دهقانیان من اشک بخون تپیده ام یا مولا از چشم غمت چ
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
اشعار ماه محرم – اشعار امام حسین(ع) – علیرضا دهقانیان من اشک بخون تپیده ام یا مولا از چشم غمت چ

اشعار ماه محرم – اشعار امام حسین(ع) – علیرضا دهقانیان

 

من اشک بخون تپیده ام یا مولا

از چشم غمت چکیده ام یا مولا

دانی که چرا مرید راهت شده ام

از بسکه یزید دیده ام یا مولا

**

گویند تمام روز ها عاشوراست

گویند تمامی زمین کرببلاست

این حرف بجاست چون کسی مثل حسین

هر موقع و هر کجا که باشد تنهاست

**

هر همسفری که برده بودی مولا

بر دشنه ی خون سپرده بودی مولا

آن لحظه که رو بسوی میدان کردی

هفتاد و دو زخم خورده بودی مولا

**

هم دشت بزیر خونشان بود دریغ

هم خون شفق بر آسمان بود دریغ

آن روز غروب را مجسم بکنید

آن سرخترین روز جهان بود دریغ

**

همزاد دلیری و شجاعت بودی

همپایه آسمان مناعت بودی

در مسجد کربلا در آن ظهر غریب

هم پیشنماز و هم جماعت بودی

 

علیرضا دهقانیان


تعداد بازديد : 201
شنبه 20 آبان 1391 ساعت: 8:46
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف