اشعار ماه محرم – اشعار امام حسین(ع) – سعید توفیقی شکر خدا هنوز تو را گریه می کنم از ابتــــدای

اشعار ماه محرم – اشعار امام حسین(ع) – سعید توفیقی شکر خدا هنوز تو را گریه می کنم از ابتــــدای

اشعار ماه محرم – اشعار امام حسین(ع) – سعید توفیقی شکر خدا هنوز تو را گریه می کنم از ابتــــدای

اشعار ماه محرم – اشعار امام حسین(ع) – سعید توفیقی شکر خدا هنوز تو را گریه می کنم از ابتــــدای

اشعار ماه محرم – اشعار امام حسین(ع) – سعید توفیقی شکر خدا هنوز تو را گریه می کنم از ابتــــدای
اشعار ماه محرم – اشعار امام حسین(ع) – سعید توفیقی شکر خدا هنوز تو را گریه می کنم از ابتــــدای
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
اشعار ماه محرم – اشعار امام حسین(ع) – سعید توفیقی شکر خدا هنوز تو را گریه می کنم از ابتــــدای

اشعار ماه محرم – اشعار امام حسین(ع) – سعید توفیقی

 

شکر خدا هنوز تو را گریه می کنم

از ابتــــدای روز تو را گـــریه می کنم

 

بی اختیار تا به حسینیه می رسم

با اشک و آه و سوز تو را گریه می کنم

 

ممنونم از شما که مرا راه دادی ام

در پای روضه ات دل پر آه دادی ام

 

باران عشق نم نمتان باورم نبود

اصلاً طلوع ماتمتان باورم نبود

 

اینکه ، دوباره اذن دهی تا که من شوم ....

....گریه کن محرّمتان باورم نبود

 

بر لطف خویش شاهد عینی نمودی ام

شکر خدا دوباره حسینی نمودی ام

 

در تکیه ات نشسته ام و زار می زنم 

دارم تمام نام تو را جار می زنم

 

با شور تو به مرتبه ی خلسه می رسم

طعنه به هرچه عاقل و هشیار می زنم

 

شکر خدا که قطره ز دریا گرفته ام

در کوچه های سینه زنی جا گرفته ام

 

دارم دوباره از غمتان گریه می کنم

با ضرب نوحه و دمتان گریه می کنم

 

شكرخداي عز وجل كه هنوز هم

تحت لــواي پرچمتان گريه مي كنم

 

این اعتقاد ماست وَ هرگز شعار نیست

چیزی شبیه به عَلمت مانــدگار نیست

 

امسال هم برای خودت وقفمان بکن

در خاک کربلای خودت وقفمان بکن

 

یک گوشه ای به ما بده از کار هیأتت

در مجلس عزای خودت وقفمان بکن

 

با دست خویش روزی هر روزمان بده

اشک روان و سینه ی پر سوزمان بده

 

ای نفس مطمئنه به ما اعتماد کن

ارباب عاطفه ز گدا نیز یاد کن

 

از سفره ی وسیع شما کم نمی شود

امسال رزق هیأتی ام را زیاد کن

 

ارباب بازهم به گدایت کرم نما

از هر جهت برای خودت نوکرم نما

 

سعيد توفيقي


تعداد بازديد : 164
شنبه 20 آبان 1391 ساعت: 8:44
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف