سید رضا مؤید حضرت مسلم بن عقیل(ع) به شهر کوفه غریبم من و پناه ندارم به غیر در به دری ها پناه گاه

سید رضا مؤید حضرت مسلم بن عقیل(ع) به شهر کوفه غریبم من و پناه ندارم به غیر در به دری ها پناه گاه

سید رضا مؤید حضرت مسلم بن عقیل(ع) به شهر کوفه غریبم من و پناه ندارم به غیر در به دری ها پناه گاه

سید رضا مؤید حضرت مسلم بن عقیل(ع) به شهر کوفه غریبم من و پناه ندارم به غیر در به دری ها پناه گاه

سید رضا مؤید حضرت مسلم بن عقیل(ع) به شهر کوفه غریبم من و پناه ندارم به غیر در به دری ها پناه گاه
سید رضا مؤید حضرت مسلم بن عقیل(ع) به شهر کوفه غریبم من و پناه ندارم به غیر در به دری ها پناه گاه
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سید رضا مؤید حضرت مسلم بن عقیل(ع) به شهر کوفه غریبم من و پناه ندارم به غیر در به دری ها پناه گاه

حضرت مسلم بن عقیل(ع)

 

به شهر کوفه غریبم من و پناه ندارم
به غیر در به دری ها پناه گاه ندارم
شب گذشته به هر خانه جای بود مرا لیک
به هیچ خانه در این شام تیره راه ندارم
ز خستگی ست به دیوار طوعه تکیه زدم من
وگر نه جز به خداوند تکیه گاه ندارم
کِشند جانب دارالاماره با چه گناهم؟
عزیز فاطمه جز عشق تو گناه ندارم
به زیر تیغم و بالای بام وقت شهادت
حسین از تو جز امید یک نگاه ندارم
به راه عشق تو سر می دهم که وای به حالم
اگر که حرمت عشق تو را نگاه ندارم
به اشتباه سوی کوفه خواندمت که بیایی
دریغ مهلت جبران اشتباه ندارم
غم تو کرده سیه روز من که در همه عمر
قسم به خال تو یک نقطۀ سیاه ندارم
سلام بر تو دهم لیک با زبان اشارت
نگاه من به تو و طاقت نگاه ندارم
به لابه دامن لطفم گرفت و گفت "مؤید"
گرم تو دست نگیری به دست آه ندارم


تعداد بازديد : 213
جمعه 19 آبان 1391 ساعت: 10:51
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف