سیدمحمد جوادی حضرت علی اکبر (ع)-شهادت به خاک می کِشی از بس عزیز من پا را کنار پیکر خود می کشی تو

سیدمحمد جوادی حضرت علی اکبر (ع)-شهادت به خاک می کِشی از بس عزیز من پا را کنار پیکر خود می کشی تو

سیدمحمد جوادی حضرت علی اکبر (ع)-شهادت به خاک می کِشی از بس عزیز من پا را کنار پیکر خود می کشی تو

سیدمحمد جوادی حضرت علی اکبر (ع)-شهادت به خاک می کِشی از بس عزیز من پا را کنار پیکر خود می کشی تو

سیدمحمد جوادی حضرت علی اکبر (ع)-شهادت به خاک می کِشی از بس عزیز من پا را کنار پیکر خود می کشی تو
سیدمحمد جوادی حضرت علی اکبر (ع)-شهادت به خاک می کِشی از بس عزیز من پا را کنار پیکر خود می کشی تو
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سیدمحمد جوادی حضرت علی اکبر (ع)-شهادت به خاک می کِشی از بس عزیز من پا را کنار پیکر خود می کشی تو

حضرت علی اکبر (ع)-شهادت

 

به خاک می کِشی از بس عزیز من پا را

کنار پیکر خود می کشی تو بابا را

ز دست می روم آخر بیا و رحمی کن

مکش به پیش نگاهم به خاک و خون پا را

ز بس کشیده تنت را به هر طرف دشمن

شمیم موی تو پُر کرده است صحرا را

مسیح خیمۀ زینب نفس نداری تا

دوباره زنده نمایی مسیح زهرا را

برای آن که گلم را به خیمه ها ببرم

خبر کنید ز گلشن تمام گل ها را

تمام قامت او در عبای من جا شد

شکست تیشۀ دشمن، درخت طوبی را


تعداد بازديد : 159
جمعه 19 آبان 1391 ساعت: 10:47
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف