علی اکبر لطیفیان امام حسین(ع) و حضرت زینب(س)-وداع،شهادت وقتی علی اکبر من نیست ماندنی پیداست که ب

علی اکبر لطیفیان امام حسین(ع) و حضرت زینب(س)-وداع،شهادت وقتی علی اکبر من نیست ماندنی پیداست که ب

علی اکبر لطیفیان امام حسین(ع) و حضرت زینب(س)-وداع،شهادت وقتی علی اکبر من نیست ماندنی پیداست که ب

علی اکبر لطیفیان امام حسین(ع) و حضرت زینب(س)-وداع،شهادت وقتی علی اکبر من نیست ماندنی پیداست که ب

علی اکبر لطیفیان امام حسین(ع) و حضرت زینب(س)-وداع،شهادت وقتی علی اکبر من نیست ماندنی پیداست که ب
علی اکبر لطیفیان امام حسین(ع) و حضرت زینب(س)-وداع،شهادت وقتی علی اکبر من نیست ماندنی پیداست که ب
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
علی اکبر لطیفیان امام حسین(ع) و حضرت زینب(س)-وداع،شهادت وقتی علی اکبر من نیست ماندنی پیداست که ب

امام حسین(ع) و حضرت زینب(س)-وداع،شهادت

 

وقتی علی اکبر من نیست ماندنی

پیداست که برادر من نیست ماندنی

باید که با حسین خداحافظی کنم

این آینه برابر من نیست ماندنی

از این به بعد راهی گرماست صورتم

این سایبان که بر سرمن نیست ماندنی

در پشت خیمه فکر نمی کردم عاقبت

این دستباف مادر من نیست ماندنی

تا بوسه بر گلوی تو دادم صدا زدی

خواهر ببوس، حنجر من نیست ماندنی

انگشترت که رفت خودم با خبر شدم

از این به بعد زیور من نیست ماندنی

جا قحط بود، شمر روی سینه ات نشست

این کعبه ی مطهر من نیست ماندنی


تعداد بازديد : 345
چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت: 9:19
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف