علی اکبر لطیفیان ورود به ماه محرم تا کربلایم بُرد فریاد رسایش سینی به دستی که من و جانم فدایش و

علی اکبر لطیفیان ورود به ماه محرم تا کربلایم بُرد فریاد رسایش سینی به دستی که من و جانم فدایش و

علی اکبر لطیفیان ورود به ماه محرم تا کربلایم بُرد فریاد رسایش سینی به دستی که من و جانم فدایش و

علی اکبر لطیفیان ورود به ماه محرم تا کربلایم بُرد فریاد رسایش سینی به دستی که من و جانم فدایش و

علی اکبر لطیفیان ورود به ماه محرم تا کربلایم بُرد فریاد رسایش سینی به دستی که من و جانم فدایش و
علی اکبر لطیفیان ورود به ماه محرم تا کربلایم بُرد فریاد رسایش سینی به دستی که من و جانم فدایش و
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
علی اکبر لطیفیان ورود به ماه محرم تا کربلایم بُرد فریاد رسایش سینی به دستی که من و جانم فدایش و

ورود به ماه محرم

 

تا کربلایم بُرد فریاد رسایش

سینی به دستی که من و جانم فدایش

وقتی میان کوچه ی ما راه می رفت

بوی محرّم پخش می شد با صدایش

او کوچه گرد کوچه های بُغض باشد

در شهر اربابی که می میرد برایش

تا گوشه ی ویرانه ای پشت محلّه

می بُرد چشمان مرا با ردّ پایش

ویرانه ای که فطرس ماه محرّم

می آمد از آن جا صدای بال هایش

عطری پراکند و مرا تا آسمان برد

با پرچم سبز شهید کربلایش

این خیمه یا چادر نماز مادرش نیست

آقا گرفته طفل را زیر عبایش

می خوابم از این لحظه پشت پنجره، تا

هر روز بیدارم کند زنگ صدایش


تعداد بازديد : 261
دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت: 10:28
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف