علی انسانی ورود کاروان به کربلا من به پای دوست در این سرزمین سر می دهم در ره یار آنچه دارم خشک یا

علی انسانی ورود کاروان به کربلا من به پای دوست در این سرزمین سر می دهم در ره یار آنچه دارم خشک یا

علی انسانی ورود کاروان به کربلا من به پای دوست در این سرزمین سر می دهم در ره یار آنچه دارم خشک یا

علی انسانی ورود کاروان به کربلا من به پای دوست در این سرزمین سر می دهم در ره یار آنچه دارم خشک یا

علی انسانی ورود کاروان به کربلا من به پای دوست در این سرزمین سر می دهم در ره یار آنچه دارم خشک یا
علی انسانی ورود کاروان به کربلا من به پای دوست در این سرزمین سر می دهم در ره یار آنچه دارم خشک یا
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
علی انسانی ورود کاروان به کربلا من به پای دوست در این سرزمین سر می دهم در ره یار آنچه دارم خشک یا

ورود کاروان به کربلا

 

من به پای دوست در این سرزمین سر می دهم
در ره یار آنچه دارم خشک یا تر می دهم
همره من سالخورد و شیرخوارست و جوان
پاکبازم در وفا هستی سراسر می دهم
من طَلایه دارم و از بهر اِحیای قیام
پرچم تبلیغ را تحویل خواهر می دهم
گر که رنگین شد رُخم با خون سر از سنگ ها
در عوض بر چهره ی دین رنگ دیگر می دهم
گر تنم را دست باطل پاره پاره کرد باز
بانگ حق را از سر نی با سرم سر می دهم
گر ز مهمان و پذیرایی کسی گیرد خبر
من پیام خویش بر دختر ز حنجر می دهم


تعداد بازديد : 165
یکشنبه 14 آبان 1391 ساعت: 8:55
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف