ولدي... مثل بهار مثل غزل آفريدمت شعري شدي و با كلماتم خريدمت از دست التماس كنار دلم بمان ما

ولدي... مثل بهار مثل غزل آفريدمت شعري شدي و با كلماتم خريدمت از دست التماس كنار دلم بمان ما

ولدي... مثل بهار مثل غزل آفريدمت شعري شدي و با كلماتم خريدمت از دست التماس كنار دلم بمان ما

ولدي... مثل بهار مثل غزل آفريدمت شعري شدي و با كلماتم خريدمت از دست التماس كنار دلم بمان ما

ولدي... مثل بهار مثل غزل آفريدمت شعري شدي و با كلماتم خريدمت از دست التماس كنار دلم بمان ما
ولدي... مثل بهار مثل غزل آفريدمت شعري شدي و با كلماتم خريدمت از دست التماس كنار دلم بمان ما
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
ولدي... مثل بهار مثل غزل آفريدمت شعري شدي و با كلماتم خريدمت از دست التماس كنار دلم بمان ما

  ولدي...

مثل بهار مثل غزل آفريدمت

شعري شدي و با كلماتم خريدمت

 

از دست التماس كنار دلم بمان

مانند باد رفتي و ديگر نديدمت

 

ميخواستم ببينم اذان صدات را

اما چه دير مثل هميشه رسيدمت

 

پيش غروب مثل بلنديِ مأذنه

بعد از غروب خوش قد و بالا نديدمت

 

آئينه اي و روي زمين پخش ميشوي

دستم شكسته باد،شكسته كشيدمت

 

از لا به لاي اينهمه پا جمع كردمت

روي عبا شبيه ورق پاره چيدمت

(علي اكبر لطيفيان


تعداد بازديد : 283
جمعه 12 آبان 1391 ساعت: 10:58
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف