در هر کجا به باورتان من چکیده ام بر گریه های خواهرتان من چکیده ام هر شب دلم به یاد شما بغض می کند ب

در هر کجا به باورتان من چکیده ام بر گریه های خواهرتان من چکیده ام هر شب دلم به یاد شما بغض می کند ب

در هر کجا به باورتان من چکیده ام بر گریه های خواهرتان من چکیده ام هر شب دلم به یاد شما بغض می کند ب

در هر کجا به باورتان من چکیده ام بر گریه های خواهرتان من چکیده ام هر شب دلم به یاد شما بغض می کند ب

در هر کجا به باورتان من چکیده ام بر گریه های خواهرتان من چکیده ام هر شب دلم به یاد شما بغض می کند ب
در هر کجا به باورتان من چکیده ام بر گریه های خواهرتان من چکیده ام هر شب دلم به یاد شما بغض می کند ب
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
در هر کجا به باورتان من چکیده ام بر گریه های خواهرتان من چکیده ام هر شب دلم به یاد شما بغض می کند ب

در هر کجا به باورتان من چکیده ام
بر گریه های خواهرتان من چکیده ام

هر شب دلم به یاد شما بغض می کند
بر پاره پاره پیکرتان من چکیده ام

در اوج غربتی و به نِی تکیه داده ای
با ناله های آخرتان من چکیده ام

یک ضربه ، دو ، سه ، رسید تا دوازده
از طرز کَندن سرتان من چکیده ام

حنجر نمانده ، چقدر بَد بریده است
بر این بریده حنجرتان من چکیده ام

تیری شبیه نیزه ولی با شتاب ِ تیر
آمد به قصد اصغرتان من چکیده ام

یک دشت پُر شده ز تن اکبرت حسین
بر بید ریخته پرتان من چکیده ام

گوشواره را کشید و رقیه زمین خورد
بر خاک روی دخترتان من چکیده ام


تعداد بازديد : 257
جمعه 05 آبان 1391 ساعت: 5:48
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف