گویا دوباره من هوس انگ کرده ام خود را دچار خدعه و نیرنگ کرده ام یک گوشه ای برای غمت ضجّه می زدم

گویا دوباره من هوس انگ کرده ام خود را دچار خدعه و نیرنگ کرده ام یک گوشه ای برای غمت ضجّه می زدم

گویا دوباره من هوس انگ کرده ام خود را دچار خدعه و نیرنگ کرده ام یک گوشه ای برای غمت ضجّه می زدم

گویا دوباره من هوس انگ کرده ام خود را دچار خدعه و نیرنگ کرده ام یک گوشه ای برای غمت ضجّه می زدم

گویا دوباره من هوس انگ کرده ام خود را دچار خدعه و نیرنگ کرده ام یک گوشه ای برای غمت ضجّه می زدم
گویا دوباره من هوس انگ کرده ام خود را دچار خدعه و نیرنگ کرده ام یک گوشه ای برای غمت ضجّه می زدم
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
گویا دوباره من هوس انگ کرده ام خود را دچار خدعه و نیرنگ کرده ام یک گوشه ای برای غمت ضجّه می زدم

گویا دوباره من هوس انگ کرده ام

خود را دچار خدعه و نیرنگ کرده ام

یک گوشه ای برای غمت ضجّه می زدم

گفتند رنگیم همه را رنگ کرده ام

تنها به جرم قطعه ی شعری برای تو

با صد هزار پیر و جوان جنگ کرده ام

آن شعر را که تازه سرودم برای تو

پنهان به زیر تپه ای از سنگ کرده ام

آقا نه این که فکر کنی جا زدم ولی -

گویا که جا برای همه تنگ کرده ام

این شعر را اگر که نوشتم یقین بدان

با ناخدای شهر، هماهنگ کرده ام

 

شاعر: سید امیر حسین میر حسینی


تعداد بازديد : 117
دوشنبه 01 آبان 1391 ساعت: 10:27
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف