اي كاش اين غزل، وَ غمش ابتدا نداشت جغرافيا براي زمين كربلا نداشت اين شعر داغ زد به دلم تا نوشته ش

اي كاش اين غزل، وَ غمش ابتدا نداشت جغرافيا براي زمين كربلا نداشت اين شعر داغ زد به دلم تا نوشته ش

اي كاش اين غزل، وَ غمش ابتدا نداشت جغرافيا براي زمين كربلا نداشت اين شعر داغ زد به دلم تا نوشته ش

اي كاش اين غزل، وَ غمش ابتدا نداشت جغرافيا براي زمين كربلا نداشت اين شعر داغ زد به دلم تا نوشته ش

اي كاش اين غزل، وَ غمش ابتدا نداشت جغرافيا براي زمين كربلا نداشت اين شعر داغ زد به دلم تا نوشته ش
اي كاش اين غزل، وَ غمش ابتدا نداشت جغرافيا براي زمين كربلا نداشت اين شعر داغ زد به دلم تا نوشته ش
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
اي كاش اين غزل، وَ غمش ابتدا نداشت جغرافيا براي زمين كربلا نداشت اين شعر داغ زد به دلم تا نوشته ش

اي كاش اين غزل، وَ غمش ابتدا نداشت

جغرافيا براي زمين كربلا نداشت

اين شعر داغ زد به دلم تا نوشته شد

اين بيت ها مرا به چه رنجي كه وا نداشت

فرمان رسيده بود كماندار را، وَ بعد

تير از كمان رها شد و طفلي كه نا نداشت

قصد پسر نمود و به قلب پدر نشست

تيري كه قدر يك سر سوزن خطا نداشت

اكنون حسين مانده كه ديگر به پيكرش

جايي براي بوسه ي شمشيرها نداشت

بر سينه اش نشست، وَ خنجر كشيد و ... نه!

ديگر غزل تحمل اين صحنه را نداشت

اين جنگ و سرنوشت غريبش چه آشناست

قرآن دوباره جز به سر نيزه جا نداشت

تنها سه سال، آه، سه سال عمر كرده بود

اما كسي به سن كمش اعتنا نداشت

با چشم هاي كوچك خود ديد آنچه را - 

گرگ درنده هم به شكارش روا نداشت

پايان گرفت جنگ و به آخر رسيد، نه!

اين قصّه از شروع خودش انتها نداشت

 

شاعر: محمد رفیعی


تعداد بازديد : 157
دوشنبه 01 آبان 1391 ساعت: 10:11
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف