به تنم عطر غریبانه ی سیب است هنوز دل من منتظر روی حبیب است هنوز ولی ای کاش نیایی که دلم میگیرد قول

به تنم عطر غریبانه ی سیب است هنوز دل من منتظر روی حبیب است هنوز ولی ای کاش نیایی که دلم میگیرد قول

به تنم عطر غریبانه ی سیب است هنوز دل من منتظر روی حبیب است هنوز ولی ای کاش نیایی که دلم میگیرد قول

به تنم عطر غریبانه ی سیب است هنوز دل من منتظر روی حبیب است هنوز ولی ای کاش نیایی که دلم میگیرد قول

به تنم عطر غریبانه ی سیب است هنوز دل من منتظر روی حبیب است هنوز ولی ای کاش نیایی که دلم میگیرد قول
به تنم عطر غریبانه ی سیب است هنوز دل من منتظر روی حبیب است هنوز ولی ای کاش نیایی که دلم میگیرد قول
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
به تنم عطر غریبانه ی سیب است هنوز دل من منتظر روی حبیب است هنوز ولی ای کاش نیایی که دلم میگیرد قول

به تنم عطر غریبانه ی سیب است هنوز
دل من منتظر روی حبیب است هنوز

ولی ای کاش نیایی که دلم میگیرد
قول مردانه ی این خطه عجیب است هنوز

کوفه هر گوشه ی خود رنگ خوارج دارد
خاک این شهر پر از مکر و فریب است هنوز

ناله ای گنگ میان دل نخلستان است
و علی در همه ی شهر غریب است هنوز

از همان کودکیم نذر شما بودم من
قاصدک مثل فدیم است نجیب است هنوز

تا دم رفتنم از عشق نمی پرهیزم
به تنم عطر غریبانه ی سیب است هنوز...

" محسن کاویانی "


تعداد بازديد : 320
دوشنبه 01 آبان 1391 ساعت: 8:58
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف