شرر خیزد ز آهم گر زنم فریاد مادر جان غریبانه فغان دارم از این بیداد مادر جان شبیه تو جوان بودم ولیک

شرر خیزد ز آهم گر زنم فریاد مادر جان غریبانه فغان دارم از این بیداد مادر جان شبیه تو جوان بودم ولیک

شرر خیزد ز آهم گر زنم فریاد مادر جان غریبانه فغان دارم از این بیداد مادر جان شبیه تو جوان بودم ولیک

شرر خیزد ز آهم گر زنم فریاد مادر جان غریبانه فغان دارم از این بیداد مادر جان شبیه تو جوان بودم ولیک

شرر خیزد ز آهم گر زنم فریاد مادر جان غریبانه فغان دارم از این بیداد مادر جان شبیه تو جوان بودم ولیک
شرر خیزد ز آهم گر زنم فریاد مادر جان غریبانه فغان دارم از این بیداد مادر جان شبیه تو جوان بودم ولیک
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
شرر خیزد ز آهم گر زنم فریاد مادر جان غریبانه فغان دارم از این بیداد مادر جان شبیه تو جوان بودم ولیک

شرر خیزد ز آهم گر زنم فریاد مادر جان
غریبانه فغان دارم از این بیداد مادر جان
شبیه تو جوان بودم ولیکن زود افسردم
خزان داده بهار عمر من بر باد مادر جان
ز سوز زهر می سوزد سراپای جواد تو
ولیکن آتشم زد شادی صیاد مادر جان
میان حجره تنهایم به روی خاک می پیچم
تماشا کن شود روحم ز غم آزاد مادر جان
ز یادم رفت سوز زهر و شادی های ام الفضل
چو چشمم بر کبودی رخت افتاد مادرجان
به روی بام خانه پیکر بی جان من دیدی
دوباره کربلا شد زنده اندر یاد مادرجان

" مجید رجبی "


تعداد بازديد : 291
دوشنبه 01 آبان 1391 ساعت: 8:55
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف