یا امام رضا(ع) میلاد شما چه خوش مقارن شده است با این شب جمعه، شب مخصوص حسین گاهی دل من به مشهدت پ

یا امام رضا(ع) میلاد شما چه خوش مقارن شده است با این شب جمعه، شب مخصوص حسین گاهی دل من به مشهدت پ

یا امام رضا(ع) میلاد شما چه خوش مقارن شده است با این شب جمعه، شب مخصوص حسین گاهی دل من به مشهدت پ

یا امام رضا(ع) میلاد شما چه خوش مقارن شده است با این شب جمعه، شب مخصوص حسین گاهی دل من به مشهدت پ

یا امام رضا(ع) میلاد شما چه خوش مقارن شده است با این شب جمعه، شب مخصوص حسین گاهی دل من به مشهدت پ
یا امام رضا(ع) میلاد شما چه خوش مقارن شده است با این شب جمعه، شب مخصوص حسین گاهی دل من به مشهدت پ
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
یا امام رضا(ع) میلاد شما چه خوش مقارن شده است با این شب جمعه، شب مخصوص حسین گاهی دل من به مشهدت پ

یا امام رضا(ع)

میلاد شما چه خوش مقارن شده است

با این شب جمعه، شب مخصوص حسین

گاهی دل من به مشهدت پر زده است

گاهی بشود زائر بین الحرمین

شاعر:محمدمهدی عبدالهی

با تشکر از آقای محمد مهدی عبدالهی بخاطر ارسال این شعر


تعداد بازديد : 291
جمعه 07 مهر 1391 ساعت: 10:10
نویسنده:
نظرات(3)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط محمدمهدی عبدالهی در تاریخ 1391/07/07 و 13:14 دقیقه ارسال شده است

محمدمهدی عبدالهی

یاضامن آهو ادرکنی

ای کاش کبوتری به گنبد باشم

راهیّ ضریح یا که مرقد باشم

از لطف، عنایت وَ نگاه سلطان

ای کاش که ذیعقده به مشهد باشم

شاعر:محمدمهدی عبدالهی


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف