شب جمعه هیئتی ماندن من،در گروِ لطف شماست شب جمعه به خدا مشق دلم، کرب و بلاست فکر شش گوشه تو، خواب

شب جمعه هیئتی ماندن من،در گروِ لطف شماست شب جمعه به خدا مشق دلم، کرب و بلاست فکر شش گوشه تو، خواب

شب جمعه هیئتی ماندن من،در گروِ لطف شماست شب جمعه به خدا مشق دلم، کرب و بلاست فکر شش گوشه تو، خواب

شب جمعه هیئتی ماندن من،در گروِ لطف شماست شب جمعه به خدا مشق دلم، کرب و بلاست فکر شش گوشه تو، خواب

شب جمعه هیئتی ماندن من،در گروِ لطف شماست شب جمعه به خدا مشق دلم، کرب و بلاست فکر شش گوشه تو، خواب
شب جمعه هیئتی ماندن من،در گروِ لطف شماست شب جمعه به خدا مشق دلم، کرب و بلاست فکر شش گوشه تو، خواب
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
شب جمعه هیئتی ماندن من،در گروِ لطف شماست شب جمعه به خدا مشق دلم، کرب و بلاست فکر شش گوشه تو، خواب

شب جمعه

هیئتی ماندن من،در گروِ لطف شماست

شب جمعه به خدا مشق دلم، کرب و بلاست

فکر شش گوشه تو، خواب مرا کرده حرام

شب جمعه ز غمت سینه زدن، اصل دعاست

"محمدمهدی عبدالهی"

 

 


تعداد بازديد : 175
شنبه 25 شهریور 1391 ساعت: 5:24
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف