دل به داغ بي كسي دچار شد ، نيامدي چشم ماه و آفتاب تار شد ، نيامدي سنگهاي سرزمين من در انتظار تو ز

دل به داغ بي كسي دچار شد ، نيامدي چشم ماه و آفتاب تار شد ، نيامدي سنگهاي سرزمين من در انتظار تو ز

دل به داغ بي كسي دچار شد ، نيامدي چشم ماه و آفتاب تار شد ، نيامدي سنگهاي سرزمين من در انتظار تو ز

دل به داغ بي كسي دچار شد ، نيامدي چشم ماه و آفتاب تار شد ، نيامدي سنگهاي سرزمين من در انتظار تو ز

دل به داغ بي كسي دچار شد ، نيامدي چشم ماه و آفتاب تار شد ، نيامدي سنگهاي سرزمين من در انتظار تو ز
دل به داغ بي كسي دچار شد ، نيامدي چشم ماه و آفتاب تار شد ، نيامدي سنگهاي سرزمين من در انتظار تو ز
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
دل به داغ بي كسي دچار شد ، نيامدي چشم ماه و آفتاب تار شد ، نيامدي سنگهاي سرزمين من در انتظار تو ز

دل به داغ بي كسي دچار شد ، نيامدي

چشم ماه و آفتاب تار شد ، نيامدي

سنگهاي سرزمين من در انتظار تو

زير سم اسبها غبار شد ، نيامدي

چون عصاي موريانه خورده دستهاي من

زير بار درد تار و مار شد ، نيامدي

اي بلندتر ز كاش و دورتر ز كاشكي

روزهاي رفته بيشمار شد ، نيامدي

عمر انتظار ما ، حكايت ظهور تو

قصّه بلند روزگار شد ، نيامدي


تعداد بازديد : 163
سه شنبه 14 شهریور 1391 ساعت: 21:15
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف