آقا اجازه ، دل زده ام از تمام شهر بی تو دلم گرفته از این ازدحام شهر آقا اجازه ، دست خودم نیست خس

آقا اجازه ، دل زده ام از تمام شهر بی تو دلم گرفته از این ازدحام شهر آقا اجازه ، دست خودم نیست خس

آقا اجازه ، دل زده ام از تمام شهر بی تو دلم گرفته از این ازدحام شهر آقا اجازه ، دست خودم نیست خس

آقا اجازه ، دل زده ام از تمام شهر بی تو دلم گرفته از این ازدحام شهر آقا اجازه ، دست خودم نیست خس

آقا اجازه ، دل زده ام از تمام شهر بی تو دلم گرفته از این ازدحام شهر آقا اجازه ، دست خودم نیست خس
آقا اجازه ، دل زده ام از تمام شهر بی تو دلم گرفته از این ازدحام شهر آقا اجازه ، دست خودم نیست خس
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
آقا اجازه ، دل زده ام از تمام شهر بی تو دلم گرفته از این ازدحام شهر آقا اجازه ، دست خودم نیست خس

آقا اجازه ، دل زده ام از تمام شهر

 بی تو دلم گرفته از این ازدحام شهر

 آقا اجازه ، دست خودم نیست خسته ام

 در درس عشق من صف آ خر نشسته ام

 در این کلاس ، عاطفه معنا نمی دهد

 اینجا کسی به پای تو برپا نمی دهد

 یعنی نمی شود که ببینم سحر رسید ؟

 درس غریب غیبت کبری به سر رسید

 آقا اجازه ، بغض گرفته گلویمان

 آنقدر رد شدیم که رفت آبرویمان

 استاد عشق ! صاحب عالم ! گل بهشت !

 باید که مشق نام تو را تا ابد نوشت

 یک روز میرسد که بگویند ز آسمان

 آن مرد آمده است ، کجائید عاشقان ؟

 آن مرد آمده است که باران عطا کند

 تا این کویر غم زده را کربلا کند

 آقا اجازه ، مادر پهلو شکسته ات

 آیا شود که گوشه چشمی به ما کند ؟

محمد ناصری


تعداد بازديد : 385
سه شنبه 07 شهریور 1391 ساعت: 21:12
نویسنده:
نظرات(2)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط روشنک تهرانی در تاریخ 1393/06/08 و 8:55 دقیقه ارسال شده است

روشنک تهرانی

سلام چرا این شعر بدون نام نویسنده اینجا منتشر شده ؟! این شعر از یک بانوی ایرانی به نام خانم مریم زماندان ( سیمبا) هست که در وبلاگ ایشان در سال 1388 به نمایش گذاشته شده و در فیس بوک ایشان در سال 2009 ثبت گردیده . انتشار شعر بدون نام نویسنده دزدی محسوب میشود . لطفا شعرتان را اصلاح کنید .


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف