رپاست به بزم پدرت شور و نوایی من چشم به راه تو نشستم، تو کجایی؟ تو صاحب این روضه و مهمان تو هستم

رپاست به بزم پدرت شور و نوایی من چشم به راه تو نشستم، تو کجایی؟ تو صاحب این روضه و مهمان تو هستم

رپاست به بزم پدرت شور و نوایی من چشم به راه تو نشستم، تو کجایی؟ تو صاحب این روضه و مهمان تو هستم

رپاست به بزم پدرت شور و نوایی من چشم به راه تو نشستم، تو کجایی؟ تو صاحب این روضه و مهمان تو هستم

رپاست به بزم پدرت شور و نوایی من چشم به راه تو نشستم، تو کجایی؟ تو صاحب این روضه و مهمان تو هستم
رپاست به بزم پدرت شور و نوایی من چشم به راه تو نشستم، تو کجایی؟ تو صاحب این روضه و مهمان تو هستم
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
رپاست به بزم پدرت شور و نوایی من چشم به راه تو نشستم، تو کجایی؟ تو صاحب این روضه و مهمان تو هستم
رپاست به بزم پدرت شور و نوایی

من چشم به راه تو نشستم، تو کجایی؟

تو صاحب این روضه و مهمان تو هستم

آقا به پذیرایی مهمان نمی آیی؟

جانم به فدای غم تو، آجرک الله

بنداز به دوشم تو خودت شال عزایی

زهر ستم از پای درآورده پدر را

حالا پسر و روضه و تشییع جدایی

در ظاهر اگر کوچکی و کودک و کم سن

در واقع بزرگی و ابوالفضل(ع) نمایی

عالم همه قربان گل فاطمه(س) مهدی(عج)

امشب تو خودت سینه زن و نوحه سرایی

من گریه کن روضه ی بابای غریبت

تو فکر من و کوله سنگین خطایی

نور دل زهرا(س) به عزا خانه بابا

سر میزنی و میکنی ام کربوبلایی

شاعر : حسین ایمانی

 

 


تعداد بازديد : 209
یکشنبه 05 شهریور 1391 ساعت: 9:35
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف